Τροφές για δυνατά μαλλιά

Εάν δεν θέλετε να ξοδέψετε μια περιουσία για να ενδυναμώσετε τα μαλλιά σας αλλά προτιμάτε πιο φυσικές και ανέξοδες μεθόδους τότε η  παρακάτω λίστα με τροφές που δυναμώνουν τα μαλλιά θα σας φανεί άκρως χρήσιμη.
Σολωμός – χάρη στα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, την υψηλής αξίας πρωτεΐνη, τη βιτανίμη Β12 και τον σίδηρο.
Πράσινα φυλλώδη λαχανικά – όπως μπρόκολο και σπανάκι. Εξαιρετικές πηγές βιταμινών Α και C.
Ξηροί καρποί – πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ψευδάργυρο, πρωτεΐνη και βιταμίνες.
Αυγά – περιέχουν βιοτίνη, βιταμίνη Β12, πρωτεΐνη και μέταλλα.
Πουλερικά – παρέχουν πρωτεΐνη υψηλής βιοθεσιμότητας σε συνδυασμό με χαμηλά ποσοστά λίπους.
Καρότα – άριστη πηγή βιταμίνης Α.
Δημητριακά ολικής άλεσης – τα προϊόντα ολικής άλεσης, όπως ψωμί κτλ. περιέχουν τις βιταμίνες και τα μέταλλα του φλοιού του σπόρου.
Γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών – πηγές ασβεστίου, πρωτεΐνών και βιταμινών, χωρίς μεγάλο ποσοστό λιπαρών.
Περισσότερες πληροφορίες:
http://www.mamakid.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2013:2011-09-25-18-01-01&catid=29:2010-01-28-14-29-16&Itemid=65
photo: http://www.saschabreuer.com/blog/?m=201201

Ακολούθησε το soso.gr στο Pinterest!

Visit soso.gr's profile on Pinterest.
October 2, 2012 anastasia