Super δίαιτα από το Α ως το Ω

Δεν χρειάζεται να υποβάλεις τον εαυτό σου σε αυστηρές δίαιτες προκειμένου να χάσεις κιλά. Χρειάζεται όμως να γνωρίσεις 24 πράγματα, όσα και τα γράμματα του αλφάβητου, για να είσαι και να αισθάνεσαι πάντα fit & sexy χωρίς να καταβάλεις ιδιαίτερη προσπάθεια.  Μάθε και τήρησε τη δική σου αλφαβήτα στη διατροφή και τη ζωή σου, και δεν θα έχεις ποτέ ξανά πρόβλημα βάρους.
Αλκοόλ Εάν συνηθίζεις να το ρίχνεις έξω πίνοντας μερικά ποτηράκια παραπάνω, εσύ θα χάσεις. Παρόλα αυτά, οι ειδικοί δεν θα σε αποκλείσουν εντελώς από το ποτό. Ερευνες έχουν δείξει ότι ένα ποτήρι ημερησίως θα σε κρατήσει μακριά από τα επιπλέον κιλά, καθώς το αλκοόλ αυξάνει τη λεπτίνη: μία ορμόνη που έχει ως ρόλο να χαλιναγωγεί την ακατάπαυστη επιθυμία σου για γλυκά. Προτίμησε ένα ποτήρι λευκό sauvignon (119 θερμίδες/ποτήρι).
Βάρη Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Alabama στο Birmingham διαπίστωσαν ότι ένα πρόγραμμα με βάρη 3 φορές την εβδομάδα επί 25 εβδομάδες μπορεί να βοηθήσει μια γυναίκα να κάψει έως και 125 γραμμ. λίπους.
Γιόγκα Ερευνα από το Παν/μιο Fred Hutchinson Cancer Research Centre στο Σιάτλ δείχνει ότι οι γυναίκες με κανονικό βάρος που έκαναν μαθήματα γιόγκα περισσότερο από 4 χρόνια, πήραν δύο κιλά λιγότερα στη διάρκεια 10 χρόνων από εκείνες που δεν είχαν το ίδιο χόμπι.
Δίαιτα υπό παρακολούθηση Τι σημαίνει αυτό; Ότι όσο κι αν μισείς τη θέα της ζυγαριάς κάθε πρωί έξω από το υπνοδωμάτιο, η παρακολούθηση του βάρους σου είναι ένας αξιόπιστος τρόπος για να χάσεις κιλά, και να τα διατηρήσεις.
Ενα ποτήρι γάλα Βρετανοί ερευνητές υποστηρίζουν πως πίνοντας γάλα με χαμηλά λιπαρά μετά από την άσκησή σου θα σε βοηθήσει να χτίσεις μύες και να κάψεις περισσότερο λίπος.
ΖZZZZZZ Θέλεις να μείνεις αδύνατη; Πήγαινε για ύπνο! Αν κοιμάσαι 7 ώρες κάθε βράδυ θα γλιτώσεις από περίπου 3-4 κιλά στη διάρκεια ενός έτους. Σύμφωνα με αμερικάνικη έρευνα, όταν αμελείς τον ύπνο σου, ο εγκέφαλός σου παίρνει το μήνυμα ότι έχεις λίγα καύσιμα, άρα και χαμηλή ενέργεια. Ετσι, δίνει εντολή στο στομάχι να αρχίσει να γουργουρίζει.
Ημερολόγιο διατροφής Καταγράφοντας ό,τι τρως θα μειώσεις την πρόσληψη 500 θερμίδων την ημέρα.
Κινόα Αποτελεί υπερτροφή χάρη στην υψηλή της περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Περιέχει ισορροπημένη περιεκτικότητα σε ουσιώδη αμινοξέα και θεωρείται εφάμιλλη των δημητριακών και πολύ καλή πηγή φυτικών ινών. Επιπλέον, περιέχει Ω-3 λιπαρά, τα οποία ωφελούν την καρδιά, ενώ είναι καλή πηγή φωσφόρου και έχει πολύ μαγνήσιο και σίδηρο.
Λεπτίνη Η πλέον αρμόδια ορμόνη για να μιλήσει για τον κορεσμό μας! Η λεπτίνη αποτελεί το μέσο που το σώμα μας χρησιμοποιεί για να επιτύχει και κατόπιν να διατηρήσει το βάρος μας στο γενετικά προκαθορισμένο επίπεδό του. Οταν η συγκέντρωση λίπους στο σώμα υπερβεί αυτό το επίπεδο, η παραγωγή της από τα λιποκύτταρα και η συγκέντρωσή της στο αίμα αυξάνονται, μεταφέροντας την πληροφορία στον εγκέφαλο ότι το λίπος του σώματος έχει αυξηθεί. Τότε ο εγκέφαλος δίνει την εντολή για μείωση της όρεξης και αύξηση του μεταβολισμού, έτσι ώστε η συγκέντρωση λίπους στο σώμα να επανέλθει στο κανονικό επίπεδο. Οταν, πάλι, η συγκέντρωση λίπους πέσει κάτω από το κανονικό, η παραγωγή λεπτίνης μειώνεται, προκαλώντας αύξηση της όρεξης, μείωση του μεταβολισμού και της σωματικής δραστηριότητας, ώσπου η συγκέντρωση του λίπους να επανέλθει στο προκαθορισμένο επίπεδό της.
Μήλα Ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αποτέλεσμα είναι να σε κάνουν να αισθάνεσαι χορτάτη για περισσότερη ώρα. Επιπλέον, είναι μία από τις πλουσιότερες πηγές διαλυτών ινών. Ενα μήλο μετρίου μεγέθους δίνει μόνο 81 θερμίδες και δεν περιέχει καθόλου νάτριο, κορεσμένα λίπη ή χοληστερίνη. Ενα πρόσθετο όφελος για την υγεία είναι ότι μειώνει το ήδη υπάρχον επίπεδο χοληστερίνης, καθώς επίσης και την αρτηριακή πίεση.
Νερό Το μαγικό υγρό που απομακρύνει το λίπος χωρίς καμιά ιδιαίτερη προσπάθεια. Οσο και αν φαίνεται απίστευτο, το νερό είναι ένας πολύ σημαντικός καταλύτης στην απώλεια βάρους και στη διατήρησή του. Το νερό μειώνει την όρεξη φυσιολογικά και βοηθά το σώμα να μεταβολίσει το αποθηκευμένο λίπος. Μελέτες έχουν δείξει ότι μείωση στην ποσότητα νερού που πίνουμε θα προκαλέσει αύξηση της αποθήκευσης λίπους, ενώ η αύξησή του μπορεί πράγματι να μειώσει το αποθηκευμένο λίπος.
Ξίδι Αμερικανική μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Journal of the American Dietetic Association, έδειξε ότι 60 γραμμ. (περίπου 4 κ.σ.) μηλόξιδο ανακατεμένο σε πράσινη σαλάτα ή σε ένα φαγητό με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη είχε ως αποτέλεσμα την κατανάλωση στη συνέχεια της ημέρας 200-275 λιγότερων θερμίδων. Τι περιμένεις λοιπόν;
Ομελέτα Τα αυγά, ως γνωστόν, είναι άριστη πηγή πρωτεΐνης, μας λέει ο Jonny Bowden, Ph.D, CNS, συγγραφέας του βιβλίου «Τα 150 πιο Υγιεινά Τρόφιμα στον Κόσμο». Η πρωτεΐνη μάς βοηθά να χτίσουμε μυϊκή μάζα, αλλά και να πετάξουμε πιο εύκολα θερμίδες σε κάθε γραμμάριο φαγητού που καταναλώνουμε απ’ ό,τι εάν καταναλώναμε λίπος. Εξτρα μπόνους; Θα κάψεις περίπου το 25% των θερμίδων που θα πάρεις τρώγοντας αυγά μόνο πέπτοντάς τα (ο μεταβολισμός της πρωτεΐνης χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια απ’ ό,τι για το λίπος και τους υδατάνθρακες).
Πιπεριές Όχι τις απλές, αλλά τις καυτερές! Είναι πλούσιες σε βιταμίνες Α και C, περιέχουν άφθονο ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο και μαγνήσιο, μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών, δεν έχουν λίπος, έχουν ελάχιστο νάτριο και μόνο 24 θερμίδες ανά ένα φλιτζάνι. Τέλος, σημαντικότατο είναι ότι διευκολύνουν την πέψη, βοηθούν στην ισορροπία του μεταβολισμού και στην απώλεια βάρους.
Ροϊμπός Πρόκειται για ένα αφρικανικό κόκκινο τσάι, που δεν περιέχει καθόλου καφεΐνη σε σχέση με τα μαύρα ή πράσινα τσάγια. Είναι γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες, ενώ επιταχύνει τον μεταβολισμό. Μπορείς να το απολαύσεις ζεστό ή κρύο.
Στρες Το χρόνιο στρες προκαλεί αλλαγές στις ορμόνες και στη συμπεριφορά, οι οποίες συνήθως οδηγούν στην πρόσληψη σωματικού βάρους. Η επιδημία παχυσαρκίας που μαστίζει σήμερα τον κόσμο έχει σχέση με τον τρόπο ζωής, που συχνά συνοδεύεται από χρόνιο στρες. Με το άγχος παράγουμε περισσότερα ασταθή μόρια (ρίζες) και έτσι είναι πολύ σημαντικό να λαμβάνουμε περισσότερα αντιοξειδωτικά, που βοηθούν στην εξουδετέρωση αυτών των ελεύθερων μορίων, υποστηρίζουν οι ειδικοί. Ετσι, την επόμενη φορά που θα νιώσεις πολύ αγχωμένη, κατευθύνσου στο γυμναστήριο ή πήγαινε για ένα μάθημα γιόγκα παρά στην κουζίνα!
Τσάι Το πράσινο τσάι είναι το Νο1 για την καύση του σωματικού λίπους, καθώς διεγείρει το μεταβολισμό και επιταχύνει την απώλεια βάρους. Περιέχει υψηλές ποσότητες πολυφαινολών, οι οποίες ενεργοποιούν το ένζυμο που είναι υπεύθυνο για τη διάλυση του πλεονάσματος των τριγλυκεριδίων. Σε αντίθετη περίπτωση, τα τριγλυκερίδια μετατρέπονται σε λίπος, αυξάνοντας μ� αυτό τον τρόπο τις πιθανότητες εμφάνισης παχυσαρκίας. Φρόντισε λοιπόν να εντάξεις 1-2 ποτήρια τσάι στο καθημερινό διατροφικό σου πρόγραμμα. Για να μεγιστοποιήσεις τα οφέλη του, καλό είναι να αφήνεις αρκετά λεπτά το φακελάκι μέσα στο ποτήρι με το νερό κατά την προετοιμασία του ροφήματος. Οσο πιο σκουρόχρωμο είναι το τσάι (άρα κα πιο πικρό) τόσο περισσότερες κατεχίνες περιέχει.
Υγρά γεύματα Οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Κάνσας βρήκαν ότι οι εθελοντές που λάμβαναν υγρά γεύματα, όπως οι σούπες, έχασαν το διπλάσιο βάρος από εκείνους που ακολουθούσαν άλλες συμβατικές δίαιτες.
Φιστίκια (αράπικα) Μια χούφτα αράπικα φιστίκια περιέχει μόνο 160 θερμίδες, σε χορταίνει και σου προσφέρει δύο βιταμίνες του συμπλέγματος Β: τη νιασίνη και το φυλλικό οξύ. Επίσης, τα φιστίκια περιέχουν φυτικές στερόλες: ουσίες που σε υψηλά ποσοστά συμβάλλουν στη μείωση της απορρόφησης της χοληστερόλης. Πολύ πρόσφατη μελέτη έδειξε πως τα αράπικα φιστίκια βελτιώνουν τα επίπεδα ολικής και HDL χοληστερίνης σε υγιείς ενήλικες, ενώ προσδίδουν και σημαντικά αντιοξειδωτικά οφέλη. Γρήγορη συμβουλή: Κατανάλωσε περίπου μία χούφτα φιστίκια την ημέρα για σνακ (εκτός και αν είσαι αλλεργική σε αυτά!)
Χάπια αδυνατίσματος Ορισμένα σκευάσματα μπορεί όντως να έχουν αποτέλεσμα στην απώλεια βάρους, με την προϋπόθεση ότι παράλληλα ακολουθείς ισορροπημένη διατροφή και γυμνάζεσαι συστηματικά. Και φυσικά, πριν λάβεις οποιοδήποτε σκεύασμα, φρόντισε να έχεις τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σου.
Ψωμί Τώρα, αυτό μπορεί να σου φαίνεται περίεργο, αλλά είναι γεγονός: εκείνο που παχαίνει είναι το βούτυρο, η μαργαρίνη ή το τυρί που του αλείφουμε και όχι το ίδιο το ψωμί. Το ψωμί είναι μία φυσική πηγή ινών και υδατανθράκων και χωράει στη δίαιτα. Το μυστικό είναι να τρως μαύρο, πλούσιο σε φυτικές ίνες ψωμί, όπως ολικής άλεσης, πολύσπορο, σίκαλης κ.λπ. Μία μεσαία φέτα ψωμιού έχει 60 ή 70 θερμίδες (μερικά ψωμιά διαίτης έχουν μόνο 40 θερμίδες στη φέτα), είναι πλούσια σε υδατάνθρακες -το καλύτερο και σταθερότερο καύσιμο του οργανισμού- και εξασφαλίζει εκπληκτική ποσότητα πρωτεΐνης.
Ωδή στη συντροφικότητα Ερευνητές στην Ιατρική Σχολή του Παν/μίου του Πίτσμπουργκ συνέκριναν εθελοντές που ακολουθούσαν μεμονωμένα μία δίαιτα με εκείνους που έκαναν δίαιτα κατά ομάδες, με άλλα λόγια, σε παρέα. Μετά από 10 μήνες, οι τελευταίοι δεν είχαν ξαναπάρει τα κιλά που είχαν χάσει (66% έναντι 24%)!
Πηγη: http://www.myself.gr/body-amp-mind/diaites/super-diaita-apo-ws-wdiaita_1

Ακολούθησε το soso.gr στο Pinterest!

Visit soso.gr's profile on Pinterest.
January 10, 2013 anastasia