Προγράμματα για εύκολη γυμναστική στο σπίτι

Αν και προσέχεις τη διατροφή σου και κάνεις γυμναστική στο σπίτι όταν έχεις το χρόνο, νιώθεις ότι δεν είναι αρκετό και δεν καταλαβαίνεις τι κάνεις λάθος. Ένα από τα βασικότερα λάθη που κάνουμε οι γυναίκες όταν πρωτοξεκινάμε να γυμναζόμαστε, είναι ότι δεν κάνουμε ένα πρόγραμμα με αποτέλεσμα να ‘αμελούμε’ και να αγνοούμε σημεία του σώματος και έτσι να μένουν εντελώς αγύμναστα. Φτιάξε λοιπόν πρόγραμμα γυμναστικής ή ρίξε μια ματιά σε αυτά που σου προτείνουμε για εύκολη και σωστή γυμναστική στο σπίτι.
gimnastiki sto spiti 1

Ας ξεκινήσουμε με τα απλά που περιλαμβάνονται στη γυμναστική στο σπίτι. 30 πηδηματάκια επιτόπου, 5 push-ups, 25 φορές σηκώνουμε ένα ένα τα γόνατα, 7 σκουάτς, και 7 burpees.

burpeeΑυτή η τελευταία άσκηση έχει ως εξής: κάνε βαθύ κάθισμα, έλα σε στάση push up, ξανακάνε κάθισμα και πήδηξε προς τα πάνω με τεντωμένα χέρια (κάνε το όσο πιο γρήγορα μπορείς.) Επανάλαβέ τα όλα 7 φορές.
gimnastiki sto spiti 2
Αυτό είναι το τέλειο πρόγραμμα γυμναστικής  των 20 ημερών για αρχάριους. Τις πρώτες 4 μέρες κάνεις αντίστοιχα 30-35-40-45 πηδηματάκια επιτόπου, 10-15-20 κοιλιακούς και 10 καθισματάκια. Την 5η μέρα κενό. Τις επόμενες 4 μέρες κάνεις αντίστοιχα 50 πηδήματα-15 καθισματάκια, 30 κοιλιακούς- 10 σηκώματα ποδιού, 55 πηδηματάκια- 10 σηκώματα ποδιού, 60 πηδηματάκια και 10 λυγίσματα μπροστά με βαράκι.. Την 11η μέρα κενό.
Συνεχίζουμε στη 12η μέρα με 15 κοιλιακούς και 10 σηκώματα ποδιών. 13η με 20 σηκώματα και 20 καθισματάκια, 14η με 15λεπτό τρέξιμο και την 15η με 10 λυγίσματα σε κάθε πόδι και 60 πηδηματάκια επιτόπου. Την 16η κενό. Την 17η με 20 σηκώματα ποδιών και 10 αγγίγματα ακροδάχτυλων, τη 18η 5λεπτο τρέξιμο και 15 αγγίγματα ακροδάχτυλων, τη 19η 20 κοιλιακοί και 10 αγγίγματα ακροδάχτυλων και την 20η τελειώνεις με 10 κοιλιακούς, 10 καθισματάκια και 20 πηδηματάκια.
gimnastiki sto spiti 3
Και τώρα ας δούμε μερικές ασκήσεις που είναι οι καταλληλότερες ανάλογα με την ώρα της ημέρας. Για το πρωί προτίμησε κοιλιακούς, σκουάτς, push-ups και 30 δευτερόλεπτα ακίνητη σαν να κάθεσαι σε καρέκλα. Το μεσημέρι κάνε πηδηματάκια, σχοινάκι ή κοιλιακούς. Το βράδυ πηδηματάκια, σκουάτς, κοιλιακούς και την άσκηση με τη ‘φανταστική’ καρέκλα.

katevase dorean xromoselides gia paidia

Ακολούθησε το soso.gr στο Pinterest!

Visit soso.gr's profile on Pinterest.

Μου αρέσει να γράφω αλλά πιο πολύ να διαβάζω. Το internet έχει αλλάξει τον τρόπο που σκέφτομαι και πάω συνεχώς από το ένα θέμα στο άλλο. Χρειάζομαι focus!

December 16, 2014 Katerina