5 Τρόποι για να κοιμάστε καλύτερα

Ο ύπνος είναι βασικό κομμάτι της καθημερινότητας μας. Πρέπει να του δίνουμε την πρέπουσα σημασία, καθώς από αυτόν εξαρτάται η ποιότητα της επόμενης ημέρας αλλά και η διάθεσή μας. Δείτε λοιπόν τρόπους ώστε να κοιμάστε καλύτερα και βελτιώστε στο πλήρες την αγαπημένη αυτή συνήθεια.

1. Είναι σημαντικό να κλείσετε όλες τις συσκευές σας αλλά και την σύνδεση wifi του internet. Κάντε το αυτό τουλάχιστον μία ώρα πριν κοιμηθείτε. Το φως των συσκευών αλλά και της τηλεόρασης μιμείται το φως του ήλιου και επηρεάζει την έκκριση μελατονίνης από τον οργανισμό, η οποία ρυθμίζει τον ύπνο μας. Η μη σωστή ρύθμιση των κιρκαδικών  κύκλων του ύπνου μας είναι βασική αιτία για προβλήματα όραση, για εμφάνιση καρκίνου και για κατάθλιψη.

2. Αποφύγετε τα βαριά γεύματα πριν από τον ύπνο και κυρίως το αλκοόλ, την καφεΐνη και τον καπνό. Προτιμήστε πιο  ελαφριά γεύματα όπως φρούτα και λαχανικά, τα οποία μπορείτε να συνοδεύσετε με ένα χαλαρωτικό ρόφημα όπως το τσάι χαμομήλι ώστε να τα καταφέρετε να κοιμάστε καλύτερα.

3. Αφιερώστε λίγα λεπτά ώστε να φτιάξετε μία λίστα με τις δραστηριότητες της επόμενης ημέρας. Αυτό θα απομακρύνει το άγχος που ίσως νιώθετε, θα βάλει τις σκέψεις σε μία τάξη και θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο γρήγορα και πιο καλά.

5-tropi-gia-na-kimaste-kalitera

Ακολούθησε το soso.gr στο Pinterest!

Visit soso.gr's profile on Pinterest.
July 8, 2015 elena